Sjukis

Min lilla bebis är sjuk idag, 39,någonting i feber. :( Pappan fick vara hemma och vabba med honom idag, och jag är ledig imorgon och onsdag, så får vi hoppas han tillfrisknat tills dess. Det är så synd om sina små när de är sjuka, men samtidigt är de lite mysigt när han har feber för han blir så himla gosig då. Ska bara ligga och pussas och kramas och ligga på en och sådär. Längtar tills jag slutar mitt första jobbpass idag och får åka hem till mina älsklingar ett par timmar..sen ska jag tillbaka till jobbet och köra ett till pass. 
 Min lilla ynkling 💜


Kommentarer
mamma/mormor

Mormors lilla sjukling....hoppas han blir bättre snart.

2013-09-09 @ 16:41:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0