Jobbbbbbb

Jag skickade precis efter Theos julklappar. Orkar helt enkelt inte gå och shoppa i år, jag gillar att shoppa men inte när man måste liksom, på nätet går det snabbt och enkelt, leksakerna kommer hem och de enda man behöver göra är att betala och slå in dem...och gömma dem väl. Sen kanske det råkar bli en och annan till när jag ändå är i närheten av en affär haha. 

Jag jobbar dubbelpass idag, så på min rast ska vi ut till min pappa och byta till vinterdäck och förhoppningsvis hinner jag äta något innan nästa pass börjar. Jag gissar på att jag kommer vara rätt slut till nästa helg, eftersom att efter denna dag jobbar jag 2 kvällar i rad, sen en dag "ledig" sen torsdag kväll igen och sen fredag dag. Sen är jag äntligen ledig 2 hela dagar i rad! Längtar redan. 

Min fina söta Theo <3





Kommentarer
mamma/mormor

Mina finaste....

2013-11-10 @ 17:02:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0