Födelsedag

Idag blir jag 25 år. Dagen börjar med att pappan i familjen försover sig så han hinner knappt med ett grattis innan han springer hemifrån, jag får kämpa med att få på Theo kläder (han gillar inte det nu förtiden och gör allt för att slippa), gör frukost till lilleman och han får sitta i soffan på mammas födelsedag, i hopp om att jag ska kunna springa och klä på mig och få i mig en klunk kaffe, nä, theo protesterar, jag ska sitta där med honom och pilla i håret. Efter ett tag smyger jag iväg och får på mig kläder, ska snabbt gå på toa, theo rusar in och har ner allt han når på hyllan... Nu ska jag städa innan vi springer iväg till dagis, ja just ja, kampen med ytterkläderna också! Härlig födelsedagsmorgon <3 



Ha en fin dag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0