Helg

Helgen går som alltid sjukt fort och det är redan söndag, buhu :(. I fredags var vi på kalas hos Theos kusiner, ena kusinen fyllde 5 år, så pass stor redan!! Och igår var vi hos våra vänner Linnea och Martin och deras 3 barn, vi hälsade nämligen deras nyaste tillskott välkommen till världen, lilla fina Elliot. Vi har jämngamla barn redan men Lilly och Elliot skiljer det knappa 2 månader mellan så det är riktigt kul. Ser fram emot mycket bebisbus ❤️ 

Idag ska vi till morfarn under dagen och senare i eftermiddag ville mormorn och extra morfarn komma hit och pussa på sina barnbarn. Jag förstår att dom saknar barnen nu när vi inte träffas varannan dag längre, dom hjälpte mig mycket med barnen när sambon jobbade borta i veckorna. Nu har han ett nytt jobb som han börjar på måndag och jag ser fram emot ett "nytt" liv med att få ha han hemma om kvällarna. Tänk att saker och ting nästan alltid löser sig. 

Min finaste Theo.

Hoppas ni har/haft en fin helg. 
Puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0