Julen närmar sig

Jobbar sista kvällen för denna vecka, imorgon jobbar jag dag till 14 och sen tar jag helg. I helgen har vi inget inplanerat och det är sååå skönt, vi ska bara vara hemm och ta dagarna som de kommer, fixa lite i hemmet och mysa runt. 

Idag satte jag upp de nya adventsljusstakarna jag köpte i förra veckan. Det blev så fint, men det saknas en hel del julprylar för att få till de där juliga liksom. Men de får jag köpa in lite pö om pö tills julen kommer. Jag vill ha en sån där stor tomte som är typ lika stor som Theo, hittade en jätte söt någonstans men minns inte var. Hojta om ni hittar en söt stor tjock tomte  i mjukt material någonstans ;)


Mitt lilla lilla charmtroll!




Kommentarer
maria

underbara lillkillen!! <3

2013-11-14 @ 22:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0