Hej igen.

Oj, jag har inte skrivit här på ett år såg jag. Det har hänt en del kan en säga. Jag har varit gravid igen och fått ett barn som heter Lilly, Theo blev storebror den 3/12-14. Hon är alltså redan över 2 månader och tiden bara rusar iväg. Det är en babyboom i min vänskapskrets kan man säga, en fin vän fick sitt 3e barn i början av februari nu och 2 andra vänner väntar barn till våren och sommaren, en sitt andra och en sitt första. Massa bebiskärlek <3

Jag hoppas på att jag ska börja tycka det är kul att skriva igen, det går i vågor det där, men ett år ska det inte behöva ta tills nästa inlägg. 




Puss. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0