Julstressen

Jag känner julstressen smyga sig på mig. Jag jobbar ikväll, och hela söndagen och måndag kväll. Och jag måste storhandla, handla de sista julklapparna och slå in alla klappar och så ska vi till Ikea på lördag (vet, inte jätte nödvändigt men vi vill ha klart i hemmet innan jul, för vi firar hos oss i år). Men ja, vi ska nog hinna med allt. Kan handla de sista klapparna idag innan jobbet när jag lämnat liten på dagis. Och handlingen får vi kanske ta på min rast på söndag. Och klapparna får vi väl slå in under natten till julafton haha. 

Jag brukar jämt ligga steget före med allt sånt här, men ja, men unge och jobb så måste jag erkänna att livet är rätt hektiskt ibland. Så i år kom jag efter och får stressa de sista dagarna. Men på julafton och juldagen ska jag bara öppna klappar, äta mat och godis och inte stressa ett dugg! Och vara med min fina fina familj <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0