Gardiner

Åh typiskt, fick precis sms att mina gardiner har kommit till kiosken här nere, beställde dem i torsdags förra veckan tror jag. Så väldigt snabb leverans :). Men jag hinner inte hämta dem nu innan jag börjar jobbet, lämnar mitt leg hemma så får sambon kila ner och hämta dem helt enkelt. Åååh längtar tills ja kommer hem ikväll och kan sätta upp dem. 

Efter jag lämnade Theo på dagis idag så möblerade jag om i hans rum, har inte varit riktigt 100 nöjd med möbleringen, men nu så nu är jag nöjd. Blev liksom luftigare och mysigare. 




Kommentarer
Daniella

hallå din man kan väl sätta upp dem tycker jag =)

2013-11-26 @ 18:33:08
URL: http://daniellagoretti.blogg.se
mamma/mormor

hoppas det blev fint...mina gardiner kom idag.

2013-11-27 @ 16:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0