Jobb

Idag jobbar jag dubbelpass, hatar verkligen den där känslan innan man är på jobbet, hur jobbigt det är att lämna familjen, jobba hela dagen och inte vara hemma, men direkt när man är på jobbet så brukar den känslan förändras och man gör liksom bara sitt jobb och trivs här. Man förändras till jobb-personen istället för lata söndags-personen typ ? 
Något som är jobbigt är att i veckan jobbar jag 3 kvällspass av 4 pass. Jag ogillar inte kvällarna på jobbet men att vara borta så många kvällar från mina killar är lite tråkigt. Men sen är jag ju ledig hela helgen och det är ju jätte kul! Är ledig onsdagen också och då ska min fina moster komma på besök hos oss och kolla hur vi bor nu. Det ska bli kul för hon har inte träffat oss på nästan hela sommaren. 

På jobbet här sitter vi och kollar på uppdrag missbruk, fy fan vad jag hatar att droger finns, förstör så många människors liv. Inte bara personen som använder drogerna den förstör ju så många runt om dem också, familjen, barn, vänner, släktingar, okända människor som dom slår ner och rånar för att få tag i drogerna osv. Hemskt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0