Håret

I förrgår skulle jag bli skitsnygg med mahognyröda slingor i håret, sådär höstigt snyggt! Allt gick åt pipavängen och det läckte färg genom mössan och blev prickigt i skallen, håret blev lila, liksom inte alls rött eller så som förpackningen visade, utan vanlig LILA! Jag blev chocka och grät, ja vem vill gå runt som en zebra leopard med lila hår?
Tänkte, shit det kommer aldrig försvinna, för jag vågade inte bleka allt mitt hår, har ju hört skräckhistorier att håret går av osv. 
Såhär såg jag ut: 

Igår bestämde jag mig att jag verkligen inte kan se ut sådär i håret, skämdes liksom när jag visade mig ute. Så jag köpte 2 jätte starka blekningar med silver i så de skulle täcka ordentligt och inte bli orange.. Resultatet kommer i nästa inlägg :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0