Farmor

Denna mugg är det enda jag har kvar från min farmor, min älskade farmor som dog när jag var 8-9, minns det fortfarande som igår. Gu vad jag älskar henne, den bästa kvinnan på jorden, efter min mamma! Men absolut den bästa farmorn, hon älskade mig och min bror så himla mycket, det sa hon alltid. Hon ville göra allt med oss, och jag önskar så mycket att hon varit i livet nu, hon hade älskat Theo, min farfar är också död, älskade farfar, han var världs bäst, jag var hans prinsessa, men farmor var hans drottning, och när farmor dog så dog en del av farfar och han blev sig aldrig lik igen. Farfar dog när jag var runt 18, och jag var ledsen men ändå glad, glad att han skulle få träffa sin fru igen, som han saknat varje dag i så många år, jag tror farfar hade velat dö tidigare, men han stannade för han visste att vi behövde honom ett tag till. Det är så konstigt för jag kan fortfarande känna i huvudet hur deras skatt lät, hur dom luktade, jag minns allt, även om jag var liten när farmor dog. Jävla cancer!!!! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0