Dåligt med sömn

Inatt sov lilleman som en påse skit rent ut sagt, han vaknade vid halv 11 på kvällen och jag gick upp och försökte få han att somna om, orkade inte mer sa åt Robban att ta han, han orkade efter en stund inte mer, kom in med han till vår säng, sov från och till i flera timmar, men var mest vaken och VÄLDIGT irriterande, hade både händer och fötter i ansiktet hela natten, tills Robban gav upp och gick och la sig i soffan och direkt så la jag Theo på Robbans sida så iaf jag kunde få sova lite och iaf orka ta hand om en förmodligen as gnällig och jobbig bebis. Resten av natten var desamma, han sov och vakna sov och vakna, kröp närmre mig fick somna på min sida, jag sköt bort honom igen och igen. Ja och klockan kvart över 5 gick Robban upp med honom och jag fick sova till 6! 

Kommer det såna hära nätter för att sätta föräldraskapet på prov eller??? 
Just nu är han pigg och glad, me not so much :/ 




Kommentarer
Anonym

Tyra e snart 2, alva blir 4 och ja , ja det fortsätter en idag med sådana nätter i mellan åt tyvärr.. men man vänjer sig till slut , ialf jag. Du är stark , du vänjer dig du med :-) men håller tummarna att din pojke inte blir som mina flickor ;) puss

2013-09-16 @ 15:06:59
Anonym

Tyra e snart 2, alva blir 4 och ja , ja det fortsätter en idag med sådana nätter i mellan åt tyvärr.. men man vänjer sig till slut , ialf jag. Du är stark , du vänjer dig du med :-) men håller tummarna att din pojke inte blir som mina flickor ;) puss

2013-09-16 @ 15:08:08
mamma/mormor

Mycket nya intryck att bearbeta....han hittar snart sovrytm igen. Kram

2013-09-16 @ 16:59:27
Anonym

Mycket nya intryck att bearbeta....han hittar snart sovrytm igen. Kram

2013-09-16 @ 16:59:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0