Sömnen

Sömnen tar kål på oss. Varför sover han inte längre? Han somnar runt halv 8 på kvällen och vaknar liksom 5 nästan varje morgon, halv 5 vaknade han imorse. Han är liksom pigg och det går verkligen inte söva om han :( Jag och sambon "bråkar" varje morgon om vem som ska ta honom vem som ska behöva gå upp, och går någon utav oss upp så sitter vi och sove i soffan istället tills vi hör något låta och då är de theo som är i något skåp och river eller bankar i sitt rum, man kan liksom inte hålla på att banka med leksaker halv 5 på morgonen, och barnis på tv har liksom inte ens börjat. 
Jag är ständigt trött och jag är så trött på det! Behöver inte barn en viss sömn varje natt? Theo lär ju inte hålla de måtten iallafall. Han sover 1 till 1,5 timma på lunchen, och mindre än 1 timma funkar inte för då är han sur och tvär hela eftermiddagen och sover nästan ännu sämre på natten. 

JAG VILL BARA FÅ SOVA :( 

Theo ska sova hos sin mormor och morfar Johan i helgen och det enda som ska bli skönt är att få sova ut och sova en hel natt. Men det blir väl som vanligt att jag vaknar klar vaken vid 6 på morgonen fast vi är barnlediga. Aja, är bitter och trött på allt just nu. Man blir väl så utan ordentlig sömn i 1,5 år antar jag. 





Kommentarer
mamma/mormor

Han behöver nog en större säng, att snurra runt i.

2013-10-14 @ 17:15:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0