Säng

Vi köpte ny säng till lilleman igår, en växasäng. Han tyckte (vad jag tror) att den var jätte häftig, han klättrade ur och i, hoppade i den, myste direkt med sina gosisar och sen somnade i den på 10 minuter, han somna kvart över 7 och vaknade 5 imorse. Vet ni när jag och pappan somnade? Aa drygt en timma senare än sonen, kvart över 8 låg vi båda och snarka på soffan. Vaknade vid 10 och la oss i sängen istället. Vi behövde den sömnen. Som jag klagat på så har vi ju inte fått så mycket sömn de senaste månaderna så det var skönt att somna så tidigt! 
Jag och Theo är lediga idag men vi ska hålla oss inne så jag kan bli frisk nån gång, igår kunde jag knappt prata men redan idag känns det bättre i halsen. Jag hoppas inte Theo får den skiten jag haft men då borde han ju redan fått den känns det som eftersom jag varit sjuk sen i fredags. 






Kommentarer
mamma/mormor

Vad härligt...nu hoppas vi hela familjen sover....stor kille behöver stor säng... :D

2013-10-23 @ 16:21:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0