Ny vecka redan

Jaha, helgen gick lika snabbt som vanligt. Igår hade vi en toppendag hos morfar, vi spelade krocket och brändboll , Theo tyckte det var jätte kul, förutom när han inte fick stå mitt i banan när vi spelade match. Vi körde tjejerna mot killarna och vi spöade killarna kan man säga. Min pappa sprang i träskor, haha de var det roligaste jag sett på länge.

Vi kom hem halv 7 på kvällen och Theo somnade gott efter en spännande dag på landet. 

Jag hittade en ljusstake i pappas gästhus som jag tog hem, den är från min farmor och farfar, vet inte om jag ska måla om den eller om den får förbli svart.  Och så gjorde jag en tavla av en vit tavelduk och en vit fårskinnsmatta. Den ligger fortfarande och torkar men ska visa så fort den är upphängd. Ja om den blir så konstigt cool jag har hoppats på, det får vi se senare. 

Där ser ni förresten lite av ljusstaken jag tog hem. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0