Morgonbestyr

Alltså den dagen jag börjar jobba 7 på morgonen längtar jag inte till! Jag har sån tur nu som börjar kvart i 9 på vardagarna. Jag och Theo behöver inte stressa, vi kan mysa i soffan och kolla på barnis, dricka mitt kaffe ifred och äta frukost tillsammans. Brukar tänka "hur fan hinner folk" men samtidigt så gör man ju bara det man ska på morgonen då och drar direkt, man kanske inte har tid med barnis och mysa omkring det är bara upp från sängen och på med kläder, äta frulle och dra typ. 

Älskar att vi har lite tid på morgonen tillsammans min lilla prins och jag. 







Kommentarer
mamma/mormor

Lilla fina myskillen, ja det är skönt att strosa omkring på morgonen.

2013-10-09 @ 07:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0