morgon

Idag fick vi sovmorgon till 05:45, gu vilken skillnad det är att få sova en timma längre på morgonen. Man liksom vaknar glad och "pigg", piggare än 04:45! 
Igår var jag och Theo lediga och idag skulle jag jobbat kväll men jag känner att jag måste få vila lite så min förkylning kanske släpper en aning till, förkylning gör ju ibland så man känner sig mer död än levande, så jag kör på imorgon istället och sen är jag ledig lördag söndag, och förhoppningsvis släpper förkylningen helt under helgen. 


Mina nya mysiga kuddar som var på rea från 90 kr styck till 35 kr styck! Alltså dom är så gosiga så det är farligt att ligga på dem på kvällarna. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0