Lördag

Idag ska vi iväg på något roligt har vi bestämt, vart eller vad det blir vet vi inte än. Theos mormor och morfar Johan ska med också. Och jag ska njuta ordentligt av dagen för imorgon jobbar jag dubbelpass. 

Konstigt att man nästan alltid har "ångest" dagen innan jobbet men när man väl kommer dit så känns det ju så normalt att vara där. Eller man har väl inte ångest varje dag man går till jobbet men nu har ju jag varit ledig 3 dagar så för mig är det ju som måndag imorgon. Ja ni fattar. 

Men idag ska vi ha kul oavsett vad vi hittar på, hoppas vi har vädret på vår sida så vi kan vara utomhus också. 

Mina killar <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0