Höst

Jag gillar ju hösten, liksom dess färger och burriga mysiga väder osv. Men senaste veckan(veckorna) har jag känt mig ledsen och nedstämd och lite deprimerad liksom, jag vet verkligen inte vad det beror på. Kanske är en blandning av allt, jag jobbar ganska mycket, hinner inte vara med min familj så mycket som jag är van vid, blir fortfarande ledsen när jag lämnar Theo på dagis, han växer upp så fort och det känns inte som jag hinner med honom i hans utveckling, det gör mig ledsen, sen blir jag ledsen på mig själv när jag inte orkar leka med honom direkt när han går upp klockan 5 på morgonen och låter han gnälla tills jag piggnat till, känner mig som världens sämsta mamma. Eller så är det bara höst depression som hälsar på och snart blir jag glad igen. 






Kommentarer
mamma/mormor

Du/ ni har gått igenom mycket,för att vara där ni är nu. Det var många frågor att ordna. Sen har du dessutom varit gravid med en inte allt för enkel förlossning.
Nu har ju allt landat och blivit till det bästa och då kommer känslorna ifatt.
Ta en känsla i taget och gör upp med den och gå sen vidare.....du är en jättebra mamma.

2013-10-15 @ 16:36:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0