Helg

Ser fram emot helgen, vi ska inte göra något särskilt men jag är helt ledig lördag och söndag och jag älskar när vi får 2-3 dagar då vi bara är familjen. När vi båda är med Theo, leker, busar, badar, lagar mat, söver, kollar barnis, är ute, ja allting sånt. På söndag ska vi till pappa och där är det alltid super roligt för Theo att vara, kolla i morfars garage och springa runt på en oändligt stor gräsmatta, klättra i en egen brandbil som är som en lekställning, låtsas köra jeepen och gräsklipparen, kolla på traktorer ja ni hör ju, en dröm för lilleman. Mindre roligt när det regnar för mkt för att vara ute men finns alltid massor inne också att kolla på, tex katterna! 

Jag jobbar till 14 idag sen hämtar jag lillen på dagis och tar helg! :)





Kommentarer
Daniella

Puss!

2013-10-05 @ 21:44:07
URL: http://daniellagoretti.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0