Förkyld

Ännu en ny vecka, jag blev sjuk i fredags och tänkte att jag skulle bli frisk under helgen då jag varit ledig. Nä jag är inte frisk, men jag skiter i nästäppan och halsontet, det som gör mig mest irriterad är att jag vaknat upp med sprängande huvudvärk 3 dagar i rad nu, vilket säkert beror på att bihålorna är infekterade och fulla med snor iof. Gillar inte att börja mina dagar så, vill bli frisk nu! Jag måste jobba ändå, man har liksom inte råd att vara hemma över lite snor även om de skulle kännas mycket bättre att tillbringa dagen under täcket så jag verkligen blev frisk. Som grädde på moset kör jag dubbelpass idag vilket innebär att jag kommer hem kvart i 10 ikväll. Men men efter idag är jag ledig 2 dagar och kan förhoppningsvis vila upp mig lite då om Theo tillåter ;) 

Kolla mina fina blommor, hoppas de står sig ett tag till, väldigt vackra! 





Kommentarer
maria

krya på dig lilla du, ta det så lugnt de går! otroligt vackra blommor !! <3

2013-10-21 @ 17:05:46
mamma/mormor

Hoppas ni får en bra dag och att du mår bättre idag.
Blommorna är jättefina....dom blir man glad av......Kram,kram mamma

2013-10-22 @ 06:01:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0