Fan!

Jaha, nu är jag med förkyld och aningar till halsont! Men det var nästan väntat, mina 2 kollegor och min brukare har varit sjuka hela helgen. Och lilleman också! Fan! Det värsta när man är sjuk nu när man har barn är att man inte har tid att vila sig, sömn är ju väldigt viktigt för att bli frisk och det är inte direkt ngt vi är bortskämda med här hemma. 

Aja, jag fick iaf min jacka igår som jag beställde förra veckan. Den var ganska stor men jag behåller den ändå, bra att kunna ha tjocka tröjor under och ganska skönt med lite större och vi ska vara ute i snön och leka. Dock var den inte så varm som jag hade trott så vi får väl se om jag klarar mig på den hela vintern. Känns inte som en -20 jacka precis :/ 





Kommentarer
mamma/mormor

Jättefin jacka...man får ha undertröja...långärmad.

2013-10-01 @ 12:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0