1 år

Jaha, vart tog min "lugna" fina bebis vägen? Envis och "bråkig" hela dagarna, trotsar vid nattning och skriker ARGT MAAAAMMMAAAA och fäller några krokodiltårar när jag inte får precis allt jag vill ha, en ny värld har öppnats för Robban och mig och nu får vi buktas med lite mer trots än för bara 1 månad sedan. Gud vad fort det går, från att ligga fint i vagnen och jollra till att på nån månad klättra ur vagnen och ha ner allt i hela affären, okej nä inte riktigt så, men vi kan ju säga att det är tur selen finns i vagnen!

Theo sover nu bara en gång om dagen, jag märkte det i förra veckan att 2 gånger om dagen inte funkar längre, så vi började i helgen med att bara sova middag, och det var helt okej när pappa också var hemma och underhöll honom osv, men idag, shit vilken lång dag det har varit, och jag är helt slut! Klockan halv 9 imorse var vi på plats i en lekpark och vi var hemma igen vid 11, lunch och sen sova, sen var det bara lite drygt 6 timmar till att underhålla en 1 åring. Jag är helt slut faktiskt. Men man vänjer sig rätt fort vid förändringarna som sker som tur är :)

Nu nattar pappan theo och jag ordnar med lchf pizza!



Kommentarer
Linnea

Du är en bra mamma :) även om de inte förstår hur bra de har det just nu så är jag övertygad om att de kommer vara nöjda med sin barndom sen. Att trotsa är egentligen inget dåligt från deras sida. De behöver trotsa lite för att slå sig fria från oss överbeskyddande föräldrar och bli mer självständiga. Men vissa dagar blir man ju nästan galen! Puss <3

2013-05-07 @ 13:43:05
URL: http://www.linneaeleonora.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0