Torsdag

Man kunde kolla skatten igår och vi blev väldigt glada, tack skatten. Förutom att dom hade gjort helt fel på min och de stod att jag har jobbat på ljuddämpar service aktiebolag och tjänat nästan 190 tusen detta år, jo tjena, vart är dom pengarna undrar jag!! Jag har varit mammaledig och haft den sämsta föräldrapenningen man kan ha! Hur fan kan dom göra fel med såna här viktiga saker undrar jag, helt sjukt dåligt! Så igår satt jag i telefon med både skatteverket och det företaget jag tydligen jobbat oss, dom var helt chockade, för de jobbade ingen där med liknande personnummer ens, så Skatteverket har gjort väldigt mycket fel! Jag är skit sur på dem, sånt här borde inte kunna hända. Stackars den också som faktiskt har jobbat men som det står 0 kronor på !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0