Stackars

Min lilla bebis blev mega-förkyld igår, det kom som en blixt från himlen! Stackars lilla, natten var okej, men det tog lång tid innan han somnade, han kräktes slem och hade fullt med snor i ansiktet, vi fick i honom näsdroppar och tillslut somnade han intill mig, flyttade över honom till sin säng och han sov till 4 imorse då tog jag upp honom så sov han hos mig till 20 över 5, och då ville han upp. Han är snorig idag också så vi stannar hemma, ska endast ut för att köpa nässpray och kolla på något slemlösande till honom.



Kommentarer
mamma/mormor

Lilla raringen, hoppas han blir frisk fort. puss&kram mormor

2013-03-07 @ 16:28:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0