Skatten

Redan onsdag, vissa veckor vill jag att veckan ska rusa förbi, denna vecka är en sån vecka. Jag vill att det ska bli imorgon så man får reda på om man får tillbaka eller får betala tillbaka på skatten, eftersom jag varit föräldraledig så kan allt hända, jag hoppas inte jag får betala tillbaka mer än 5tusen annars blir det lite väl saftigt, helst skulle jag vilja ha tillbaka såklart men jag räknar inte med det. Förra året fick jag och Robban tillbaka 30tusen och vi vet att det inte alls blir i närheten av det detta år :/ Vi hoppas bara Robban får tillbaka så pass mycket att det täcker mitt, + - 0 är bättre än bara - .

Och så längtar jag till helgen för lilleman ska sova hos mormor och Johan lör-sön då får vi lite egentid, och på söndag ska vi på dop i Linköping för mitt kusinbarn.

Fick rosor som en trevlig överraskning igår av min käresta <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0