Mars

Redan är vi inne i mars månad!!!!

Jag hoppas så himla mycket på en sak nu, förmodligen får jag reda på om det blir så nu i veckan som kommer, jippi! Det blir en rejäl omställning och jag kommer säkert ångra det ett par gånger men jag tror ändå att det är det rätta och att det kommer bli kanon. Ja om det nu blir så ;)

I går var vi hos min mamma och Johan och idag har vi varit hos min pappa och Åsa, pappa och Åsa åker till USA på onsdag och dom är borta 3 veckor, jag är sååå avundsjuk på att dom åker till USA, ja i år igen!! Dom var där förra året också, men nu ska dom till andra städer och loppa sig.

Nu är vi hemma och ska bara slappa och leka med Theo.



Kommentarer
Lisa

Ååh, den där jackan e så snygg!! :) stora killen ju!

2013-03-04 @ 07:14:36
mamma/mormor


vilken tuffing kille, han är så fin i jackan.

2013-03-04 @ 17:22:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0