Lördagen

Igår firade vi min storebror, vi åt mat på texas longhorn. Jag blev lite besviken eftersom jag beställde lchf vänligt så tog jag burgare utan bröd med en sidesallad till istället för pommes, och salladen bestod av stora skivor lök, vanlig grönsallad och en tomatskiva och en gurkstav, så rolig var den, betalar man 150 kronor för det så trodde jag att salladen skulle vara betydligt lyxigare, kanske fetaost eller soltorkade tomater eller något spännande liksom. Men men hamburgaren var god iaf! Och alla andra var mer än nöjda :D efter maten åkte alla hem till mamma och Johan, drack kaffe och spelade yatzy, födelsedagsbarnet vann, och 2a kom jag ;)

En fin dag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0