Lördag

Idag strosade vi runt på stan en sväng, Theo fick påfyllning i garderoben (som vanligt).

Ikväll blir det mys med lchf-tacos och breaking dawn part 2, så jävla bra film! Önskar dom kunde göra oändligt många, eller hur Daniella?

Jag började äta lite igår kväll, ska ju gå över till lchf från mina drinkar, och eftersom båda innefattar att man ska vara i ketos fast på 2 olika sätt så tar jag det lite lugnt, magen klarar inte allt för mycket efter 2 veckor utan mat! Men jag längtar lite efter tacosen fastän jag får lite "ångest" för att äta, blir lätt så när man varit utan mat så länge.



Kommentarer
Daniella

Sorgligt att det inte kommer fler :(

2013-03-10 @ 18:02:06
URL: http://daniellagoretti.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0