Ingen bra prom!

Haha kära vänner, vilken promenad det blev. Aja vi var ute i 40 min iaf, men för det första visste jag inte att det var över 12 minus ute så mina lår är helt illröda, för det andra var det nog inget bra att gå en timma innan Theo ska sova, för efter 15 min i vagnen somnade han, och jag fick väcka honom sisådär 100 gånger, låter kanske elakt men han måste sova på sina tider för annars får vi gå upp kl 4 på morgonen dagen efter och det har vi ingen lust med! Så jag fick bära honom halva vägen hem, och med en hal overall mot en hal jacka så gick det inte vidare, katastrof promenad!
Vi får nog gå på eftermiddagarna istället eller ännu tidigare på morgonen vid 7 kanske. Just det, sen började alla hjul på vagnen att skaka jätte mycket, dom gör det när det är dags att smeta på ny olja så det får vi fixa idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0