Härlig måndag

Idag vaknade jag innan Theo och pappa R, jag vaknade halv 6, tänkte nä nu kommer Theo vakna vilken minut som helst, låg och pilla på telefonen och kollade igenom bloggar osv som jag alltid gör på morgonen, vips så var klockan 6 och då ringde robbans alarm, sen 10 minuter efter då vaknar Theo!! Han har inte vaknat såhär sent sen han var liten bebis, skönt!

Nu äter lilleman välling och jag passar på att luta mig bak i soffan ett par minuter. Senare här på morgonen kommer en vän på kaffe besök och i eftermiddag/kväll ska jag jobba för första gången, lite nervigt faktiskt. Tur att det oftast bara är första gången som är lite nervigt, innan man vet hur allt funkar liksom. Jag anar att jag kommer vara som en zombie imorgon eftersom jag jobbar till halv 10 ikväll. Men det löser man med kaffe ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0