Dag 8!

Är inne på dag 8 med cambridge, och jag mår bra, är glad pigg och fräsch, men nu börjar jag istället hulka av drinkarna haha. Ja, bara 6 dagar kvar! Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga från cb till lchf men jag hittar nog ett sätt som passar mig och min kropp, får äta försiktigt så jag inte får tarmvred och så. Att äta är sällskapligt, det är nog därför många är för feta, nu förtiden äter man inte för att man är hungrig, nu äter man för det är det man gör, det är en grej liksom, när man träffar vänner så äter man, till film äter mat, på dejt äter man, man äter hela tiden istället för dom gångerna på dagen man faktiskt är hungrig. Vi ska sluta äta vid tvn och sitta vid vårat köksbord hela tiden, man äter mer mat vid tvn. Köket är till för mat och där äter man! Och det är det jag vill lära Theo, att man sitter vid bordet och äter, visst Theo får sitta på golvet när han äter frukt, men han får inte springa omkring med maten, antingen får han sitta och äta eller så blir det ingen frukt och så får han den senare när han sitter still.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0