Glömt bloggen

Jag har glömt bort att jag har min lilla blogg. Livet flyter ju på liksom, jag är med Theo på dagarna, och jobbar vissa kvällar och helger. Nu jobbar jag 2 kvällar i rad och hela midsommarhelgen, bra med pengarna men jag saknar mina pojkar väldigt mycket när jag jobbar 30 timmar på en helg, men jag är väldigt glad åt mitt jobb.

Vi har ju flyttat som ni vet och gu vad vi trivs där vi bor nu. Älskar det verkligen, lägenheten, vilbergen, området, allt! Känns som vi blev lugnare och tryggare hela familjen när vi flyttade från stan och kom till en lugnare plats utan fyllon, knarkare och tjuvar som det fanns gott om där vi bodde förr.

Nu ska jag arbeta vidare.



Kommentarer
mamma/mormor

Ja det är verkligen härligt här i Vilbergen, så skönt att gå med fossingarna i det gröna gräset. Raraste lilla Theo....så fin, en riktig sommarkille.

2013-06-19 @ 16:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0