Vackraste

Theos namn kommer från namnet Theodor (vi gillar kortare namn bättre, därför blev det Theo) och det kommer från Grekland och betyder guds gåva!

Jag har redan börjat tänka på nästa unges namn, vi gillar Collin, Elton, Svea, Leah, och Livia. Jag vill ha korta och inte allt för vanliga namn, varför jag gillar kortare namn är för att annars får man ofta smeknamn(som i sin tur inte alls är lika vackra som ens riktiga namn) ta mitt namn som exempel, Ellinor, jag tycker namnet Ellinor är jätte fint, men jag har nästan alltid fått heta Ellie, vilket inte alls är lika fint! Eller min storebrors namn, William, skit fint namn! Men han har alltid fått heta Wille...inte alls lika fint! Theo kan man liksom inte förkorta, eller iof min kompis Daniella säger ju Tette till honom, men det är nog mest för vi kallar hennes son Leon för lelle, Tette och Lelle <3



Kommentarer
Daniella

Hehe ja lilla tette! ;)

2013-01-13 @ 13:41:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0