Sovdags

Det gick faktiskt bra att natta Theo ikväll, vi körde inte 5-minuters metoden men vi körde en blandning, efter vällingen gick jag in och la han i sängen, pussade,stoppade om och sa godnatt mamma älskar dig, gick ut, han ställde sig upp och grät, jag gick in, la honom ner, stoppade om och förklarade att han skulle sova, gick ut, han ställde sig upp och skrek och grät som en tok, jag gick in och la han ner, stoppade om, stannade kvar och smekte han på huvudet, och efter 2 min så somnade han! Imorgon kör vi samma visa, fast både förmiddag, middag och kväll! Allt som allt tog det kanske 10-13 min. Värt! Jag tycker det är viktigt att han kan somna tryggt själv i sin egna säng utan att ligga/sitta hos oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0