Ny vecka.

Theo har börjat sova lite krångligare på nätterna, eller vissa dagar sover han jätte bra och vissa skit dåligt. Jag undrar varför, har säkert med utvecklingsfasen att göra. Men tröttsamt är det, speciellt eftersom han fortfarande vill gå upp vid 5, jag tänker som så att om han haft en jobbig natt så kanske han tar igen det på morgonen, men icke! Theo sover nu 2 gånger om dagen, innan var det 3, nu är det runt 9 och sen runt 2-3. Och han är jätte duktig på att somna i sin egna säng, det är fortfarande protester men han brukar ha somnat inom 5-10 min. Ibland kan jag sakna att ha honom i famnen (det är ju väldigt mysigt), men det är ju skönare att han somnar i sin säng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0