Lyckades igen !

Theo somnade i sin säng nu igen, gjorde precis som igår, det jag vill visa honom med denna metod är att jag inte försvinner, jag finns där hos honom, bara för att jag går ur rummet så försvinner jag inte liksom. Och jag tror han fattar, för så fort jag gick in i rummet nu så la han sig ner igen, han vill bara testa mig om jag verkligen kommer tillbaka när han gråter. Smarta rackare! Jag hoppas naturligtvis att man ska kunna lägga ner honom och säga godnatt och pussa och att han ska somna direkt, men för andra gången är jag riktigt nöjd!



Kommentarer
mamma/mormor

Lillplutten ...han är så duktig.

2013-01-18 @ 06:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0