Less!

Idag vaknade Theo vid 03:30, alltså fan vi orkaaaaar inte! Varför vaknar han såå tidigt? Får försöka hålla honom vaken ännu längre, men det verkar liksom inte spela någon roll när han lägger sig som jag skrivit innan, han har alltid vaknat tidigt (5-6), men halv 4 och 4 som igår, ae det funkar fan inte! Jag har självklart läst massor om det och att han just nu är i en jättestor utvecklingsfas osv, och att det kan påverkar sömnen och aptiten, men aa vi orkar ändå inte hålla på att gå upp halv 4 på nätterna, jag hoppas detta är något som händer NU och sen aldrig mer igen! Men jag tänker som så att han borde ju ändå vilja sova sina timmar liksom? Men han tar ju inte ifatt något på dagarna heller, aja jobbigt som fan är det iaf och jag hoppas detta var sista gången detta hände!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0