Jobbig

Theo har varit väldigt...får man säga jobbig bebis? Aja idag är han jobbig helt enkelt, inte hans dag kanske? Vad vet jag, vaknar kl 4, vägrar äta, vägrar somna fint i sin säng som har har gjort så fint nu ett par dar, nä idag total vägrar han allt och han ska bara vara i alla skåp och riva ut, ha sönder och kasta hej vilt! Jag försöker sätta mig och leka med honom men nä jag duger inte som lekkompis idag, han har rivit sönder räkningar och haft sönder min fina fika bricka och kastat mat i hela köket. Och på toppen av detta fick jag bara sova 5 timmar inatt, härliga dag. Nu har han äntligen somnat, jag gav inte med mig han skulle fasen somna i sin säng! Jag hoppas att det är kväll snart så vi kan sova och förhoppningsvis få en bättre dag imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0