Gnyr

Lilleman lurade mig, han låg och gnydde och gned sig i sängen precis som han brukar när han vaknar, och klockan var kvart över fem, så ja tänkte jaha bäst att gå upp och kissa och starta dagen för oss, jag tar upp lilleman och lägger honom bredvid mig i sängen, vem slocknar då som en liten gris om inte han? sötkorv! Så nu ligger jag här pigg med en sovande bebis jämte mig.

Vill tacka för alla fina sms och samtal jag fått av vänner som gällde mitt förra inlägg, tack att ni finns <3

Imorgon ska lilleman sova hos mormor och morfar Johan. Jag och Robban ska bara ägna oss åt varandra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0