Fredag

På måndag börjar Robban sitt nya jobb, helt fantastiskt att han ringde ett företag, fick 2 dagar efter komma på intervju och under intervjun fick han jobbet, detta var i veckan nu, och på måndag börjar han. Så stolt!

Jag däremot, känns som jag aldrig kommer "få" ett jobb, jag har visserligen några månader kvar hemma innan jag skriver in mig på arbetsförmedlingen, men nått jobb kommer jag säkert hitta, nån gång! Jag sitter ju med 2 utbildningar på arslet så, men tyvärr är de ju så att de flesta vill ha erfarna arbetare, och hur ska man bli det om de aldrig vill anställa färskingar?

Nu ska vi ha fredagsmys i soffan hela familjen innan Theo somnar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0