Fredag

Idag tror jag lilleman tar igen alla sovtimmar han missat i veckan, han har redan sovit 2 gånger sen han vakna, det är liksom vad han brukar sova på en hel dag, men jag låter han sova hur mycket han vill idag, då han bara är jätte grinig om han inte får sova. Lilla plutten!

Vi skulle åka till Linda och barnen vid 10, men eftersom Theo ville sova så får vi se om vi åker senare istället :) Annars får vi vara hemma och sova helt enkelt! Senare idag ska vi äta sen lunch med min pappa och lillebror (som vi alltid gör varannan fredag), jätte mysigt tradition. Vi brukade alltid äta vid 12 förut när min lillebror gick i högstadiet och slutade tidigt på fredagar, nu går han gymnasiet och slutar senare så då äter vi runt 3 istället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0