Dille!

Jag har fått dille på lägenheter. Jag VILL flytta!!! Jag vill möblera och inreda och hitta nya saker till hemmet, jag vill göra fint i Theos sovrum, ha ett eget sovrum som bara är mitt och robbans, ett romantiskt vuxen sovrum liksom, utan nallar och barnböcker! Jag vill ha ett vardagsrum som inte är fullproppat med leksaker och jag vill ha mycket förvaring!!! jag vill måla och tapetsera precis i våran smak! ( eller okej, min pappa kommer få hjälpa oss tapetsera eftersom han är målare)

Det är vad jag vill ha :) kan någon ge mig det?



Kommentarer
mamma/mormor

Tålamod är en dygd....allt kommer precis som det ska...gå inte händelserna i förväg...kram/ mamma

2013-01-13 @ 10:27:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0