Sömn sömn åter sömn!

Jag önskar han kunde sova till 6 iallafall, det är över en månad sen han sov så länge, och i helgen har han sovit väldigt dåligt, inte på nätterna men framåt 3-4 eller det kanske räknas som natt egentligen, han vaknar flera gånger men det går iaf att söva om honom, men sen har han vaknat mellan halv 5-5 och då är det bara att gå upp för då går det inte söva om. Jag är trött i både huvud och kropp, jag hoppas detta ändras snart, och att han kan sova till 6 iaf, det vore så underbart med sovmorgon, ja ni hör ju, sovmorgon till klockan 6 liksom, fatta vilken lyx!

Nu är det blöjbyte sen hoppas jag Theo kan leka lite på golvet själv eller kolla på barnis så ska jag passa på att ligga i soffan och bara vara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0