Snäll lilleman

Han gjorde som mamma ville!
Nu kan jag ligga och halv vila lite i fem minuter innan han börjat riva lägenheten igen, hihi.

Den 25e ska jag köpa vit färg och måla om v-rumsbordet jag köpte för ett tag sen, jag är jätte nöjd med det, fast jag gillar ju verkligen vita möbler så det får bli vitt helt enkelt! Blir nog kanon. Jag tycker faktiskt inte det kan bli för mycket vitt (eller jo, någon gräns har jag säkert) men jag gillar vita möbler helt enkelt, det enda jag inte skulle köpa i vitt är kanske en soffa, men de e la mest för jag är så klantig och skulle säkert spilla en hel flaska rödvin på den fast jag inte ens dricker rödvin! ;)



Kommentarer
mamma/mormor

Oj vad han har blivit stor och har en så stark personlighet....goaste Mr Lilleman.

2013-02-04 @ 16:41:12
maria

Åh han ser så gosig ut när har sitter där! vill komma och kramas med er!

2013-02-04 @ 21:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0