Promenaderna

När jag är ute och går med barnvagnen på morgonen så tröttnar jag ofta efter 10-15 min, men de är nog bara för att Theo kollar på precis allting annat och vill inte direkt kommunicera med mamma när hundra andra människor och bilar åker förbi, och jag kan väl inte ha mp3 i öronen när Theo är vaken i vagnen, känns taskigt haha, tänk om han väl skulle vilja säga något till mig så hör jag honom inte liksom :O Men en sak är säker, att promenera/springa med musik är hundra gånger roligare än utan. Har inte velat gå när han ska sova för då brukar jag vilja städa/äta frukost/vila hemma, men det kanske får bli promenad när han ska sova ändå så jag får lite roligt också. Älskar mina låtar på min gamla tränings mp3, den är fylld av olika musikstilar, allt från dansband till rock till house osv osv!
Jag älskar musik och blir alltid glad av det, förr lyssnade jag jämt på musik, nu har jag säkert inte lyssnat på min musik sen Theo kom, Bolibompa och Co. räknas inte :P

Här sitter lilleman och kollar på dinosaurietåget på bolibompa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0