Mitten av veckan.

Dag 3 med cambridge, jag är faktiskt inte speciellt hungrig, men jag saknar något att tugga på :/ tur det inte är socker i mina snus iaf, hade blivit galen utan snus och mat! Det finns faktiskt snus som innehåller socker, sjukt. Eller snus är väl inte hälsosamt över huvudtaget men nu är jag snusare och har ingen lust att sluta så, kanske nån gång i framtiden, det får vi se. Det var dumt av mig att börja igen efter graviditeten, hade haft uppehåll 1 år, men sen smakade jag av en kompis och vips så var jag tydligen fast igen! Vet ju att jag slutar nästa gång jag är gravid så då kanske jag kan hålla mig från att gå tillbaka efter :)

Här är min lilla Batman :D



Kommentarer
mamma/mormor

Det måste vara den sötaste Batman jag sett.Puss

2013-02-27 @ 13:22:16
linda a

Vilken sötfis :-D

2013-02-27 @ 20:26:16
linda a

Vilken sötfis :-D

2013-02-27 @ 20:26:35
Lisa

Haha! Sööt! Batmans kallingar hänger lite ;)

2013-02-28 @ 07:41:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0