Helgen

Igår jobbade min karl så min mamma kom och hämtade mig och Theo så var vi där hela dagen, min storebror kom också och han lagade tacopaj till oss, det var en nyttigare variant också för den innehöll knappt några kolhydrater, pajbotten var gjord på omelettsmet :) mycket gott! Den kommer vi ta efter och göra många gånger, man kan ju ha i vilken fyllning som helst, men jag tycker nästan köttfärspaj just med tacokrydda är godast.

Idag ska vi ut till min pappa han ville ha hjälp av Robban och min storebror till att lyfta något jätte tungt, och så skulle vi få middag där också, perfekt!

Imorgon börjar jag med Cambridge, tror jag! Är 99% säker, men det jag tänker på är att det känns som jag har lärt mig att hålla mina kalorier nu och inte ätit onyttigt alls på 3 veckor, jag är rädd att Cambridgen kan förstöra det på något sätt, men jag tror inte det, har jag väl bestämt mig så är det så! Vi får se imorgon helt enkelt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0