Fredag

Veckorna går så jädrans fort! Vart tar dagarna vägen? Aja på ett sätt är det ju skönt för jag ser alltid fram emot helgerna då vi jämt umgås med våran familj (och jag älskar att umgås med mina föräldrar och syskon, ja och robbans familj också såklart) och vi får vara en familj på heltid några dagar, det är så skönt med helg!

Nu har jag varit jätte strikt med kalorier i en vecka och även fast man kanske inte gått ner något så känner sig kroppen smalare, man känner sig nyttig och inte uppsvullen ja och hjärnan förstår ju att man inte ätit skräp, mycket sitter ju i psyket! Jag har inte gjort något speciellt fysiskt för jag har ingen lust med gym just nu så därför går jag bara fler promenader helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0