Feb. 15, 2013

Fy vilken natt, Theo håller ju på att få tänder, INTE KUL! Förra gången de 2 undre kom märkte vi knappt något, nu har han sovit SKIT 3 nätter i rad. Han vaknade minst 10 gånger inatt och han fick sova hos mig en sväng, i robbans famn en sväng, hos mig en sväng osv osv. Men på dagarna märks ingenting, men de är ju för dom har fullt upp med massa annat då kanske. Tanden har kommit ut nu iaf så nu ska den bara växa ut helt, det brukar väl dock vara första biten som gör ondast !? Hoppas det!

Idag är jag så trött så det blir inte många knop gjorda här inte! Jag och Theo ska äta rotfrukt soppa till lunch (gjorde det till middag igår) han älskade det igår så hoppas han älskart idag med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0